I - Asnjë rimbursim
Ne nuk ofrojmë rimbursime për asnjë shërbim ose tarifë të paguar përmes platformës sonë. Kjo përfshin, por nuk kufizohet në, postimet premium të punës. Të gjitha tarifat janë të pakthyeshme dhe të pagueshme paraprakisht.
II - Bilanci i kreditit
Nëse jeni punëkërkues dhe keni një bilanc krediti me ne, mund ta përdorni këtë kredit për shërbimet e ardhshme të ofruara përmes platformës sonë. Gjendjet e kreditit nuk skadojnë dhe mund të përdoren në çdo kohë.
III - Shërbimet e anuluara
Nëse anuloni një shërbim përpara se të përfundojë, ne do të aplikojmë çdo tarifë të paguar për një bilanc krediti që mund të përdoret për shërbimet e ardhshme të ofruara përmes platformës sonë.
IV - Na kontaktoni
Nëse keni ndonjë pyetje ose shqetësim në lidhje me politikën tonë të rimbursimit, ju lutemi të vizitoni faqen e kontaktit. Ekipi ynë është këtu për t'ju ndihmuar dhe për t'u siguruar që përvoja juaj me RIZULT të jetë pozitive.
01 Shkurt 2023